အက်ပ္အတည္းႏႇင့္ ၾကံဳေနရေသာ အိႏၵိယေလေၾကာင္းလိုင္း Kingfisher က ဇူလိုင္-စက္တင္ဘာ ဒုတိယသံုးလပတ္တြင္ အ႐ံႈးထပ္ျပခဲ့ေၾကာင္း ႏို၀င္ဘာလ ၁၅ ရက္ေန႔က ေျပာၾကားခဲ့သည္။ အိႏၵိယ ဒုတိယအႀကီးဆံုး ေလေၾကာင္းလိုင္း Kingfisher သည္ လက္ရႇိဘ႑ာေရးႏႇစ္ ဒုတိယသံုးလပတ္တြင္ ေဒၚလာ ၉၃ သန္း အ႐ႈံးျပခဲ့သည္။
ဂ်က္ေလယာဥ္ ေလာင္စာဆီေစ်းႏႈန္းမ်ား ျမင့္တက္မႈ၊ ၿပိဳင္ဆိုင္မႈပိုမိုျပင္းထန္လာမႈ၊ ေလဆိပ္အေျခခံအေဆာက္အအံု မလံုေလာက္မႈတို႔ေၾကာင့္ အက်ပ္အတည္းႏႇင့္ ရင္ဆိုင္ေနရသည့္ ေလေၾကာင္းလိုင္းမ်ားတြင္ Kingfisher သည္ အထိနာဆံုး ေလေၾကာင္းလိုင္းတစ္လိုင္း ျဖစ္သည္။ ေလာင္စာစရိတ္သည္ ၿပီးခဲ့သည့္ ဒုတိယသံုးလပတ္တြင္ ၇၀ ရာခိုင္ႏႈန္းထိ ျမင့္တက္ခဲ့သည္။ ေလေၾကာင္းလိုင္းဘုတ္အဖြဲ႕ က ေႂကြးၿမီေလ်ာ့ခ်ရန္အတြက္ အိမ္ျခံေျမပိုင္ဆိုင္မႈမ်ား ေရာင္းခ်ရန္ စဥ္းစားေနသည္။
Ref:AFP
အိႏိၵယကားေရာင္းခ်မႈ ဆယ္စုႏႇစ္တစ္ခုအတြင္း အဆိုးရြားဆုံးက်ဆင္း
အိႏိၵယကားေရာင္းခ်မႈသည္ ေအာက္တိုဘာလတြင္ ၂၄ ရာခုိင္ႏႈန္း က်ဆင္းခဲ့ၿပီး ဆယ္စုႏႇစ္တစ္ခုေက်ာ္အတြင္း အဆိုးရြားဆုံး က်ဆင္းမႈျဖစ္ခဲ့ေၾကာင္း အိႏိၵယကားထုတ္လုပ္ သူမ်ားအသင္းက ႏို၀င္ဘာလ ၉ ရက္ ေန့တြင္ ေျပာၾကားခဲ့သည္။
အိႏိၵယကားသစ္ေရာင္းခ်ရမႈသည္ ယမန္တစ္ႏႇစ္က ၁၈၁၇၀၄ ရႇိခဲ့ရာမႇ ယခုႏႇစ္တြင္ ၁၃၈၅၂၁ စီး သာ ေရာင္းခ်ခဲ့ရသျဖင့္ ၂၀၀၀ ျပည့္ ႏႇစ္ဒီဇင္ဘာလက ၃၉ ဒသမ ၈ ရာ ခုိင္ႏႈန္းက်ဆင္းခဲ့ၿပီးေနာက္ပိုင္း အဆိုးဆုံးက်ဆင္း မႈျဖစ္ခဲ့ေၾကာင္း အသင္းက ေျပာၾကားခဲ့သည္။ ေငြ ေခ်းစရိတ္မ်ား ျမင့္တက္မႈေၾကာင့္ အိႏိၵယကားေစ်းကြက္ကို ထိခိုက္ခဲ့ေသာေၾကာင့္ ေရာင္းအား က်ဆင္းခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။ ထို႔ျပင္ ေလာင္စာကုန္က်စရိတ္မ်ား ျမင့္တက္မႈ ေၾကာင့္ သုံးစဲြသူမ်ားမႇာ ကားမ၀ယ္လိုၾကသျဖင့္ ေရာင္းအားကို ထိခုိက္ခဲ့ရသည္။ ႐ူးပီးတန္ဖိုးက်ဆင္းမႈေၾကာင့္ အိႏိၵယဗဟိုဘဏ္သည္ အတိုးႏႈန္းကို ၂၀၁၀ ျပည့္ႏႇစ္ မတ္လေနာက္ပိုင္း ၁၃ ႀကိမ္ျမႇင့္တင္ခဲ့ၿပီး ျဖစ္သည္။ အတိုးႏႈန္းျမင့္တက္မႈေၾကာင့္ ေခ်းေငြစရိတ္ျမင့္မားလာၿပီး ကားေရာင္းအား ထိခိုက္ခဲ့သည္။ သို႔ေသာ္လည္း လာမည့္ႏႇစ္အေစာပိုင္းတြင္ ကား၀ယ္လို အားျပန္လည္ျမင့္တက္လာမည္ဟု မြမ္ဘိုင္းအေျခစိုက္ ပြဲစားလုပ္ငန္း ရႇဲလ္ခမ္မႇ ကားလုပ္ငန္းကြၽမ္းက်င္သူ ဒီပက္ဂ်ိမ္းက ေျပာၾကားခဲ့သည္။
Ref:AFP
0 comments:
Post a Comment