စာဖတ္ေနသူေပါင္း

We can check your plugins and stuff
ဆံုေနၾက မွ လာေရာက္ၾကေသာ မိတ္ေဆြမ်ားကို အထူးေက်းဇူးတင္ရွိပါသည္..
We can check your plugins and stuff လူထုနဲ႔ တိုင္းျပည္သာေကာင္းစားေအာင္လုပ္ေပး ဘယ္သူပဲ ျဖစ္ျဖစ္ ဘယ္ပါတီပဲျဖစ္ျဖစ္ ေထာက္ခံတယ္

Monday, February 27, 2012

ႏႈတ္ခမ္းေမြး ပါပါေလး၊ ၈၈မ်ိဳးဆက္ေက်ာင္းသားမ်ား (ေဖေဖာ္၀ါရီ ၂၇)

လူရႊင္ေတာ္ ႏႈတ္ခမ္းေမႊး ပါပါေလး၏ ေနအိမ္ထက္မွာ လူထုအား ႏႈတ္ဆက္ေနသည့္ ကိုမင္းကိုႏိုင္။


လူရႊင္ေတာ္ ႏႈတ္ခမ္းေမႊး ပါပါေလးႏွင့္ သဘင္ပညာသည္မ်ားက ၈၈မ်ိဳးဆက္ ေက်ာင္းသားမ်ားကို ၾကိဳဆိုေနစဥ္။


လူရႊင္ေတာ္ ႏႈတ္ခမ္းေမႊး ပါပါေလးႏွင့္ သဘင္ပညာသည္မ်ားက ၈၈မ်ိဳးဆက္ ေက်ာင္းသားမ်ားကို ၾကိဳဆိုေနစဥ္။

ဒီကေန႔ မႏၱေလးကို ကၽြန္ေတာ္တို႔လာတာ အမွန္အတိုင္းပဲ ေျပာပါမယ္။ အုပ္ခ်ဳပ္ေရးဘက္က လူေတြ ကၽြန္ေတာ္တို႕ ဘက္ကို မွ်မွ်တတနဲ႕ သေဘာထားၾကီးၾကီး ခြင့္ျပဳတာ၊ ပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္တာေတြ ေတြ႕ရလို႔ ၾကိဳဆိုပါတယ္။ ဒီပံုအတိုင္းဆို ဒီမိုကေရစီကို ေရာက္ပါ တယ္။ ေသခ်ာပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႕ ေရွ႕ဆက္ျပီးေတာ့ အနာဂတ္အတြက္ လူရႊင္ေတာ္ ပါပါေလးတို႕ဆိုရင္ အက်ဥ္းေထာင္ေတြ ေက်ာက္မိုင္းေတြမွာေတာင္မွ
ေက်ာက္ခြဲခဲ့ရတဲ့အထိ ဘ၀ေတြ ၾကမ္းခဲ့ရပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႕ရင္ထဲမွာ ခါးသီးမႈေတြ မ်ားစြာ ရွိပါတယ္။ သို႔ေသာ္ အခါးေတြကို မေျပာေတာ့ပဲနဲ႕ ပိုေကာင္းတဲ့ အနာဂတ္အတြက္ ကၽြန္ေတာ္တို႕ ျပီးခဲ့တာေတြ ထားခဲ့ျပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႕အားလံုးက ေအာင္ပြဲရဖို႔အထိ အနာဂတ္ႏိုင္ငံေရာ ပြင့္လင္းတဲ့ လူ႔အဖြဲ႕အစည္း ျဖစ္ဖို႔အထိ ကၽြန္ေတာ္တို႕ အားလံုး လက္တြဲခ်င္ပါတယ္။ အဲဒါ အာဏာပိုင္ေတြ ေရာ ကၽြန္ေတာ္တို႕က ျပီးခဲ့တဲ့ အာဃာတေတြအားလံုး စြန္႔လႊတ္ျပီးေတာ့ စတင္ျပီးေတာ့ လက္ကမ္းလိုက္တယ္ဆိုတာကို ေၾကညာပါတယ္။

- ကိုမင္းကိုႏိုင္ (လူရႊင္ေတာ္ ႏႈတ္ခမ္းေမႊး ပါပါေလး၏ ေနအိမ္ေရွ႕ ၀ရန္တာမွာ လူထုသို႔ ေျပာၾကားေသာ ႏႈတ္ခြန္းဆက္စကားမွ ေကာက္ႏႈတ္ခ်က္)

0 comments: