စာဖတ္ေနသူေပါင္း

We can check your plugins and stuff
ဆံုေနၾက မွ လာေရာက္ၾကေသာ မိတ္ေဆြမ်ားကို အထူးေက်းဇူးတင္ရွိပါသည္..
We can check your plugins and stuff လူထုနဲ႔ တိုင္းျပည္သာေကာင္းစားေအာင္လုပ္ေပး ဘယ္သူပဲ ျဖစ္ျဖစ္ ဘယ္ပါတီပဲျဖစ္ျဖစ္ ေထာက္ခံတယ္

Friday, February 17, 2012

Parami Taxi Drivers – စစ္ေရးအသံုးစရိတ္အတြက္ ၃၀% ေပးေနရတဲ့ ျမန္မာ့စီးပြားေရးဦးပိုင္လီမိတက္မွ ပါရမီတကၠစီ အငွားကားသမားမ်ားရဲ႕ ဒုကၡ

စစ္ျပန္ဒရိုုက္ဘာ၊ ေဖေဖာ္၀ါရီ ၁၇၊ ၂၀၁၂ (မိုုးမခထံ ေပးစာ)

ေဖေဖာ္ဝါရီလအတြက္ လစာေငြ ေလးသိန္း ၾကိဳသြင္းရန္ (၁၅) ရက္ေန႔ ေနာက္ဆံုးထား သြင္းေပးၾကရန္၊ မသြင္းႏိုင္သူအား ကားေသာ့သိမ္းပါသည္။ ကားေသာ့လိုခ်င္လွ်င္ (၁၆)ရက္ေန႔ ပါရမီတကၠစီ အုပ္ခ်ဳပ္ေရး ဒါရိုက္တာ (ဗိုလ္မွဴးၾကီး သိန္းထြန္းဝင္း) ႏွင့္ ေတြ႔ျပီး ေန႔တစ္ဝက္ေစာင့္ေနကာ ေငြ ႏွစ္သိန္း သြင္း၍​ ကားေသာ့ ျပန္ေပးပါသည္။ က်န္ေငြ ႏွစ္သိန္းကို (၁၇) ရက္ေန႔ မေပးလွ်င္ ကားေသာ့ျပန္သိမ္းဦးမည္ဟုဆိုပါသည္။ မေပးသြင္းႏိုင္သူမ်ားက ကားျပန္အပ္ၾကေသာ္လည္း လက္မခံပါ။

မဟာဗႏၶဳလသယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရးအသင္း ဒုဥကၠဌ (ဗိုလ္ခ်ဳပ္ လွေအာင္သိန္း) က အက်ဳိးမေပးရင္ ကား ဒီေန႔ျပန္အပ္ရင္၊ ဒီေန႔ စေပၚေငြ (၁၅)သိန္း ျပန္ေပးမည္ဟု ေျပာခဲ့ေသာ္လည္း ယခုအခါ ၾကိဳတင္ေငြ (၄)သိန္း မေပးႏိုင္ၾက၍​ ကားျပန္အပ္မည္ဆိုလွ်င္ စေပၚေငြ (၁၅)သိန္းမွ (၇)သိန္းပဲ ခ်က္ခ်င္းျပန္အမ္းကာ က်န္ေငြ (၈)သိန္းကို ၂-လ ေစာင့္ရ ပါသည္။ ၂-လ အေတာအတြင္းမွာ အကူယာဥ္ေမာင္း (စေပၚ ဆယ္သိန္း ေပးသြင္းထားကာ ကားေမာင္းရန္ ေစာင့္ေနရသူ) အား တစ္လ ေလးသိန္းျဖင့္ ၂-လ ေမာင္းေစကာ ရရွိေသာ ေငြ (၈)သိန္းကို ျပန္ေပးမွာျဖစ္သည္။ စေပၚ (၁၅)သိန္း သြင္းစဥ္ကလည္း မူအရ (၃+၂+၃+၂+၃+၂) လစဥ္ အရစ္က်သြင္းရမည္ဟု ပါရွိေသာ္လည္း တစ္ေပါင္းတည္း (၁၅)သိန္း ေပးသြင္းခ့ဲရပါသည္။

တပ္မေတာ္စစ္ထြက္ အၿငိမ္းစားတစ္ေယာက္အေနျဖင့္ လစာ ေလး ငါးေထာင္ျဖင့္ စစ္မႈထမ္းသက္ အႏွစ္ (၂၀) (၃၀) တာဝန္ထမ္းေဆာင္ခဲ့ရျပီး အၿငိမ္းစားယူခဲ့ရာ လက္ထဲတြင္ ကိုယ္ပိုင္ေငြ အလြန္ဆံုး ငါးသိန္းေလာက္သာ ရွိၾက ပါသည္။ ပါရမီ ကားေကာင္းေလးမ်ား ေမာင္းႏိုင္ရန္ စေပၚေငြ (၁၅)သိန္းမွ လိုေငြ (၁၀)သိန္း ကို (၂၀) တိုးျဖင့္ အလြတ္ေခ်း၍ ေပးရပါသည္။ လစာေငြကလည္း သံုးသိန္းမွ ေလးသိန္း ျမွင့္သြားပါသည္။ ကားမ်ားမွာလည္း ႏွစ္ရွည္လမ်ား ျဖစ္သျဖင့္ ငါးရက္ႏွစ္ၾကိမ္ ဝပ္ေရွာ့ပို႔ ကားျပင္ေနရပါသည္။ ကားရပ္နားျခင္း၊ ျပင္ဆင္ေနရျခင္း၊ ကားပစၥည္းဝယ္ထည့္ရျခင္း၊ လက္ခ ေပးရျခင္းတို႔ေၾကာင့္ အေၾကြးယူျပီး အတိုးမ်ား သတ္ေနရသည္မွာ အိမ္က မိသားစုမ်ားပင္ အငတ္ေန ေနရပါသည္။

ကားယာဥ္စစ္ေဆးသည့္ေန႔တြင္ ညေန ၃ နာရီထိုးမွ စ၍​ ကားသန္႔ရွင္းခ ငါးေထာင္ေပးကာ ကား ေရေဆးရပါ သည္။ ကားဖုန္တင္ေနရင္လည္း အျပစ္ျဖစ္ပါေသးသည္။ ​ညေန ၆ နာရီထိုးအထိ ထိုင္ေစာင့္ရပါသည္။ ကားသမားမ်ားအဖို႔ ယာဥ္ရပ္ထားစဥ္ ဆံုးရႈံးသြားေသာေငြ၊ သန္႔ရွင္းေရးစရိတ္၊ ေအာ္ဒါေခၚေသာ မိတ္ေဆြအေပါင္းအသင္း၊ အားလံုး ဆံုးရႈံးရပါ သည္။ ပါရမီတကၠစီ ယာဥ္ေမာင္းမ်ားသည္ စပီကင္ (Eng+Chinese) တက္ရပါသည္။ သင္တန္းတက္ရသည့္ ေန႔တြင္ တစ္ေနကုန္ ေအာ္ဒါငွားသူကို လက္ခံ၍​မရပါ။ ေန႔လည္ ၁၁နာရီမွ ၂ နာရီအတြင္း ထမင္းအငတ္ခံကာ ကားလိုက္ၾကရပါသည္။ “ဒါဘာ” တက္၍ တင္ျပစရာမ်ား တင္ျပေသာ္လည္း ပဲခူးလို ခရီးမ်ဳိးမ်ား မသြားရေတာ့ပါ။(၂၀၁၁ ခုႏွစ္၊ ဒီဇင္ဘာလ ၂၆ ရက္က အင္တာနက္တြင္ေရးထားေသာ ပါရမီတကၠစီသတင္းမွာလည္း သူတို႔အထဲက ေရးထားေသာ သတင္းပါ)

တစ္ခ်ဳိ႕ယာဥ္ေမာင္းမ်ားမွာ မိမိနာမည္ေပါက္ ရထား၍ သိန္းေပါင္းမ်ားစြာ အကုန္အက်ခံကာ ကားထဲသို႔ ထည့္ပါ သည္။ ထိုယာဥ္ေမာင္းမ်ားမွာ မိမိတို႔အား ပထမဦးစားေပး ေရာင္းေပးမည္ဟု ေျပာထားသျဖင့္ တစ္ေန႔ အပိုင္ ရနိုးႏိုး၊ ေစာင့္စားသည္းခံ အေၾကြးတင္ကာ ရွိေနပါသည္။ ပါရမီတကၠစီေမာင္းသူမ်ား၏ ဘဝသည္ ယခုအခါ အေၾကြးသံသရာ လည္၍ ဒုကၡေရာက္ေနရပါသည္။ ပါရမီတကၠစီေမာင္းသူမ်ားသည္ (တပ္မေတာ္ၾကီးကို အင္အားရွိဖို႔ အရာရာမွာကူညီ…) သီခ်င္းထဲကလို ျဖစ္ေနရပါေတာ့သည္။

0 comments: