ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္၏ ေကာ့မႉးၿမိဳ႕နယ္ ခရီးစဥ္တြင္ ေတာင္သူလယ္သမားမ်ားႏွင့္ ေဆြးေႏြးေနစဥ္ (ဓါတ္ပံု မဇၥ်ိမ)
ရန္ကုန္ (မဇၥ်ိမ) ။ ။ လယ္ယာေျမ အသိမ္းခံရမႈ၊ လယ္ေျမမ်ား ေရနစ္ျမဳပ္မႈႏွင့္ လယ္သမားမ်ား လယ္ယာလုပ္ငန္း ဆုိင္ရာ အသိပညာဖြံၿဖိဳးမႈ အစရိွသည့္အေၾကာင္းမ်ားကို ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္က ၎၏ ေကာ့မႉးၿမိဳ႕နယ္ ခရီးစဥ္တြင္
ေတာင္သူလယ္သမားမ်ားႏွင့္ ေဆြးေႏြးခဲ့ေၾကာင္း ေဆြးေႏြးပဲြပါဝင္သူမ်ားက ေျပာသည္။
အမ်ဳိးသားဒီမုိကေရစီအဖဲြ႔ခ်ဳပ္ NLD ဥကၠ႒ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္သည္ ၎၏ မဲဆႏၵနယ္ေျမ ေကာမႉးၿမိဳ႕နယ္သုိ႔
ေသာၾကာေန႔က သြားေရာက္ၿပီး ေဒသခံ ေတာင္သူမ်ားႏွင့္ေတြ႔ဆံုကာ မုိးစပါး စုိက္ပ်ဳိးမႈ အခက္အခဲမ်ားကုို ေဆြးေႏြးခဲ့
ျခင္း ျဖစ္သည္။
“ဆည္ေျမာင္းနဲ႔ သက္ဆုိင္တာေတြကုိ ဆည္ေျမာင္းနဲ႔ ေဆြးေႏြးေပးမယ္။ သက္ဆုိင္တဲ့ အေၾကာင္းအရာေပၚ မူတည္ၿပီး သက္ဆုိင္တဲ့ ဌာနကုိ ေဆြးေႏြးေပးမယ္လုိ႔ ေျပာပါတယ္” ဟု ဟု ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္က လယ္သမားမ်ားအား ကတိျပဳေျပာၾကားခ်က္မ်ားကုိ ကုိးကား၍ ေဆြးေႏြးပြဲတြင္ ပါဝင္ခဲ့သူ ေညာင္ပင္သာရြာမွ ဦးသိန္းလြင္ က မဇၨ်ိမကုိ ေျပာသည္။
ဘုန္းေတာ္ႀကီးေက်ာင္းတခုတြင္ က်င္းပသည့္ ယင္းေဆြးေႏြးပြဲသုိ႔ ဝါးပေလာက္ေသာက္၊ ထန္းမႏုိင္၊ ကမာပတ္၊ ဖယံုေခ်ာင္၊ ေညာင္ပင္သာရြာ စသည့္ ေက်းရြာမ်ားမွ ေတာင္သူသံုးဆယ္ခန္႔ တက္ေရာက္ သည္။
ထုိ႔ေနာက္ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္သည္ ေတာင္သူမ်ား ေရႀကီးေရလွ်ံ အခက္အခဲမ်ားအတြက္ ေကာ့မူးၿမိဳ႕နယ္ ဆည္္ေျမာင္းဦးစီး႐ုံးမွ ဦးစီးအရာရွိ ဦးဆန္းလြင္ႏွင့္ ေတြ႔ဆံုေဆြးေႏြးခဲ့သည္။
ထုိခရီးစဥ္တြင္ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္သည္ ေကာ့မူးၿမိဳ႕နယ္ NLD လူငယ္မ်ားႏွင့္လည္း ေတြ႔ဆံု၍ ပါတီအတြင္း လႈပ္ရွားေဆာင္ရြက္မႈဆုိင္ရာ ကိစၥ႔ရပ္မ်ား ေဆြးေႏြးခဲ့ၿပီး ေကာ္မရွင္အဖြဲ႔ဝင္မ်ားႏွင့္လည္း ေတြ႔ဆံုခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။
ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္သည္ ဧၿပီလ ေရြးေကာက္ပြဲၿပီးေနာက္ ၎၏မဲဆႏၵနယ္အား အနည္းဆံုး သံုးႀကိမ္ သြားေရာက္ ၍ ေဒသခံမ်ားႏွင့္ ေတြ႔ဆံုကာ အခက္အခဲႏွင့္ လိုအပ္ခ်က္မ်ားကို ေလ့လာခဲ့သည္။
ဇူလိုင္လ ၅ ရက္ေန႔က သြားေရာက္စဥ္ ေဒသခံ ၃ဝဝ ေက်ာ္ႏွင့္ ေတြ႔ဆံုကာ ေဒသခံ ျပည္သူမ်ားက ပညာေရး၊ က်န္းမာေရး၊ ေရ၊ လွ်ပ္စစ္မီး၊ ေခ်းေငြ၊ အလုပ္အကိုင္ ရရွိေရးႏွင့္ လမ္းပန္း ဆက္သြယ္ေရးမ်ားႏွင့္ ပတ္သက္၍ တင္ျပခ်က္မ်ားကုိ ေဆြးေႏြးခဲ့သည္။
ျမန္မာႏွစ္ဆန္း တရက္ (ဧၿပီလ ၁၇ ရက္)ေန႔ကလည္း ေဒၚခင္ၾကည္ ေဖာင္ေဒးရွင္းမွ က်ပ္ေငြ သိန္း ၃၀၀ အား
ေကာ့မႉးၿမိဳ႕နယ္မွ ေက်းရြာမ်ားသို႔ ကံစမ္းမဲမ်ား ေဖာက္ၿပီး ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ ကိုယ္တိုင္ လႉဒါန္းခဲ့ေသးသည္။
0 comments:
Post a Comment