စာဖတ္ေနသူေပါင္း

We can check your plugins and stuff
ဆံုေနၾက မွ လာေရာက္ၾကေသာ မိတ္ေဆြမ်ားကို အထူးေက်းဇူးတင္ရွိပါသည္..
We can check your plugins and stuff လူထုနဲ႔ တိုင္းျပည္သာေကာင္းစားေအာင္လုပ္ေပး ဘယ္သူပဲ ျဖစ္ျဖစ္ ဘယ္ပါတီပဲျဖစ္ျဖစ္ ေထာက္ခံတယ္

Sunday, December 18, 2011

ျပည္တြင္း၌ ပထမဆံုးေသာ Call Center ကို ဒီဇင္ဘာလ ၁၇ ရက္တြင္ စတင္ဖြင့္လွစ္ ယင္းစင္တာ၌ ၀န္ထမ္း ၂၄၀ ရွိၿပီး လက္ရွိတြင္ ကုမၸဏီ ၁၂ ခုက အလုပ္အပ္ႏွံထား


ျပည္တြင္း၌ ပထမဆံုးေသာ Call Center ကို ဒီဇင္ဘာလ ၁၇ ရက္ေန႔တြင္ စတင္ဖြင့္လွစ္လိုက္ ေၾကာင္းသတင္းရရွိသည္။ ယင္း Call Center ၌ ၀န္ထမ္း ၂၄၀ ရွိၿပီး လက္ရွိတြင္ ျပည္တြင္း ကုမၸဏီ ၁၂ ခုက အလုပ္အပ္ႏွံထားေၾကာင္း သိရသည္။

Call Center ဆိုသည္မွာ ကုမၸဏီမ်ား၏လုပ္ငန္း ၀န္ေဆာင္မႈမ်ား အတြက္ မ်ားျပားသည့္ ဖုန္းအ၀င္ (Inbound Calls) မ်ား လက္ခံေျဖ ၾကားေပးျခင္းႏွင့္ အထြက္ (Outbound Calls) ေခၚဆိုေပးျခင္းတို႔ကို ၀န္ေဆာင္မႈေပးေၾကာင္း သိရသည္။ ထို႔ျပင္ ကုမၸဏီမ်ားအတြက္ အသံုး၀င္မည့္ အခ်က္အလက္မ်ားကို ေလ့လာ ျခံဳငံု သံုးသပ္ႏိုင္ျခင္း၊ Telecom System ကို အသံုးျပဳထားၿပီး ေအာ္ပေရတာမ်ားက ၂၄ နာရီပတ္လံုး ၀န္ေဆာင္မႈေပးျခင္း၊ အင္တာနက္ အီးေမးလ္ကိစၥရပ္မ်ား၊ Live Chat ၀န္ ေဆာင္မႈ၊ Fax ၀န္ေဆာင္မႈ၊ Instant Messaging ၀န္ေဆာင္မႈမ်ားကို လည္း လက္ခံေဆာင္ရြက္ေပးေၾကာင္း သိရသည္။

“အလုပ္အပ္ႏွံသူေတြနဲ႔ သေဘာတူထားတဲ့ ေဘာင္အတြင္းကပဲ ေျဖၾကား ၀န္ေဆာင္မႈေပးသြားမွာ ျဖစ္ၿပီး မေျဖ ႏိုင္တာေတြကို လက္ခံမွတ္သားေပးထားမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ လက္ရွိအလုပ္ အပ္ၾကတာကေတာ့ Inbound, Outbound ၀န္ေဆာင္မႈႏွစ္ခုလံုးမွ် ပါတယ္။ ျပည္ပကပညာရွင္ေတြ ကိုလည္း ေခၚယူခန္႔ထားရပါတယ္။ ကြၽန္ေတာ္တို႔ဆီက ၀န္ထမ္းေတြက ၀န္ေဆာင္မႈေပးတာရွိသလို ကုမၸဏီက ကိုယ့္၀န္ထမ္းနဲ႔ ကိုယ္စင္တာမွာ လာထားမယ္ဆိုရင္လည္း ရပါတယ္။ အဲဒါအျပင္စက္ကေန ေအာ္တိုေျဖၾကား ေပးတာမ်ဳိးေတြလည္း ရွိပါတယ္။ ၀န္ေဆာင္ခႏႈန္းထားက ေျဖၾကား ဆက္သြယ္ေပးရတဲ့ပံုစံ၊ ၀န္ေဆာင္မႈေပးရမယ့္ အခ်ိန္အတိုင္းအတာ၊ ပမာဏေပၚ မူတည္ၿပီးေတာ့ သတ္မွတ္သြားမွာပါ” ဟု Blue Ocean ကုမၸဏီ မွ တာ၀န္ရွိသူတစ္ဦးက ရွင္းျပသည္။

Call Center ႏွင့္လက္ရွိ ပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္ လုပ္ကိုင္ေနသည့္ ကုမၸဏီမ်ားတြင္ Yellow Pages Directory, Columbus Travels & Tours, Smart Resources ပညာေရးစင္တာ၊ Asian Wings Airline စသည့္ ကုမၸဏီမ်ားပါ၀င္ၿပီး စုစုေပါင္း ၁၂ ခုရွိေၾကာင္း သိရသည္။

0 comments: